Essence cracking nail art

Na een lange tijd heb ik zoals belooft de cracking nail art getest en het werkt zo goed! Je hoeft alleen de top coat(step 2) te halen bij de kruidvat en je kan beginnen. Wil je weten hoe het werkt en echt zien of het werkt?

Natuurlijk begin je met een onderlaag kleur. Ik heb een lila paarse kleur gebruikt van Catrice en lila paarse met glitters van Essence.

Vervolgens kan je beginnen met de cracking nail art(step 2). Ik vond het zo spannend en heb ook een hele techniek hoe je het moet aanbrengen. Je moet er wel voor zorgen dat je geen dikke klodder gaat aanbrengen anders zie er niet zoveel van, dat is mijn advies!

Let’s see it,

Zie hier wat ik heb gedaan met de nagellak!

close up

Ik vind de cracking nail art nu helemaal geweldig, omdat ik het eindelijk het heb gebruikt en ja ik raad jullie ook aan om een te halen! En ik heb ook gezien dat de cracking nail art word uitgebreid, dus let op in kruidvat.

2 gedachtes over “Essence cracking nail art

Reactie

