NATURAL HAIRSTYLING SIDE PIN UP

Foto

VERVOLG…
DIT FILMPJE IS DE VERVOLG  VAN DE VORIGE FILMPJE VAN DE NATURAL MAKE-UP LOOK, SPECIAAL VOOR DE DONKERE HUID OM DE LOOK GEHEEL AF TE MAKEN.


DIT KEER LAAT IK DE NATURAL HAIRSTYLING SIDE PIN UP LOOK, SPECIAAL VOOR DE AFRICAN-AMERICIAN HAIR ZIEN.

OM HET FILMPJE TE BEKIJKEN DRUK OP DE FOTO BOVEN OF OP DE LINK ONDER.

ENJOY AND SHARE!! THANK U FOR YOUR SUPPORT!

BEKIJK HET FILMPJE

2 gedachtes over “NATURAL HAIRSTYLING SIDE PIN UP

  1. je kan mij ook op facebook toevoegen als je wilt je moder heeft mij ook groetjes reageer maar op mij facebook mary markesteyn

    Like

  2. hoi vanessa ik zou graag een nek masage willen zou ik volgende week woensdag middag kunnen rond half 2 ik hoor het wel van je en hoeveel gaat het kosten groetjes mary je moeder kan mij van de stepclub

    Like

Reactie

