Hairstyle;Half up half down bun

Ik zat rond te neuzen op youtube, om een nieuwe hairstyle.
Dit keer kwam ik op de ”Half up half down bun”.

Nik Scott

Nik Scott

 

Het is best goed gelukt!

Omdat ik een keer wat anders wilde met mijn haar heb ik deze hairstyle uitgeprobeerd en past ook mooi bij de lente seizoen.

Benieuwd hoe de look is gedaan, laat dan een comment achter ”Half up half down bun!” Bij 10 reacties komt een how to filmpje online.

4 gedachtes over “Hairstyle;Half up half down bun

Reactie

