Updat update update!

Er was een tijd dat ik even niks had gepost op mijn blog, sorry daarvoor lieve lezers!

gelnails by salon beautyblacknesz

gelnails by salon beautyblacknesz

In de tussentijd had ik twee weken lang tentamens om te maken en allemaal afgerond. Drukke tijden op school met veel leren en oefenen. Opleiding fysiotherapie heb je zeker medestundenten nodig om je tentamens te behalen! Mijn energie ging niet alleen hier naar toe, maar ook….

Ik ben aan de praat geraakt met een leuke medestudent. Met haar wil ik gaan samenwerken voor leuke hairstyles. Ik ga er nog niet te veel over vertellen, maar stay tuned!!!

En nu komt het volgende nieuws. Bij een pas online opgestarte kledinglijn ‘’Fenna kleding’’ heb ik gereageerd voor de functie gastblogger. In tussen tijd hebben ze op mijn mail gereageerd en ik kreeg als antwoord om een testblog te schrijven. Nu is het wachten tot volgende week, want dan kiezen ze twee beste testblogs uit. Wat is dit toch allemaal spannend!!

Wil je weten hoe deze proces verder vergaat?
Elke week komt een leuke post online,
volg mijn blog!

Beautyblacknesz

Heb je zelf een idee dat je wilt zien op de blog,
tell mi!

gelnails by salon beautyblacknesz

gelnails by salon beautyblacknesz

 

2 gedachtes over “Updat update update!

Reactie

