Glimmende t-zone verminderen (glimmende gelaat)

etos mattifying primer

Vandaag heb ik het over om de glimmende t-zone te verminderen.
T-zone is in het gelaat van het voorhoofd, neus(stukje van de wangen) en de kin.
Ik heb er zelf last van dat loop van de dag de t-zone zo erg gaat glimmen en vooral mijn neus. Van de week ben ik naar de etos geweest, om eigenlijk alleen make-up te kopen.
De visagiste bij de etos kwam met een mooie idee, om de glimmende t-zone tegen te gaan!

etos matifying primer

Om de glimmende t-zone tegen te gaan is er de geweldige primer van etos.
Bij de etos heb je verschillende soorten primers voor verschillende huidtypes.
Ik heb voor de mattifying primer gekozen. Dit betekent dat er voor zorgt dat de huid wordt gematteerd. Dit niet alleen, verder is het een goede basis voordat je je make up gaat aanbrengen, verminderd de fijne lijnen en poriën.

substantie etos primer

substantie etos primer

De substantie is op zich grappig aan te voelen, omdat er siliconen er in zitten. Het voelt heel vettig aan, maar dat is het ook weer niet. Je hebt 1 pompje of zelfs minder nodig voor je gehele gelaat. Vervolgens smeert het fijn uit op je gelaat.

BB cremé HEMA

Het resultaat als ik alleen de bb crème van de HEMA aanbreng op mijn gelaat na een lange dag.

etos mattifying primer

Nu is het tijd om de primer uit te proberen voor een lange dag. Op deze dag gebruikte ik alleen mijn bb crème van de HEMA en daar overheen de primer van etos.

kingsday etos mattifying primer

Tijdens de koningsnacht heb ik de primer ook gebruikt, maar deze keer met make-up. Toen ik het resultaat zag nadat ik thuis was, was ik zeer verrast. Als ik uit ben geweest gaat mijn gelaat glimmen van al de warmte. De resultaat was bijzonder goed met de primer, want de make-up bleef goed op zijn plek + niet zo glimmend. Het was meer dat er een mooie glans aanwezig was op mijn gelaat.

Dit wil zeggen dat de etos primer een zeer goed effect heeft! Mijn neus glanst wel meer dan de andere delen van mijn gelaat dat wel gematteerd zijn, maar vindt het beter dan zonder de primer.

De  primer van etos is zeker een aanrader, voor de girls met een gemengde/vette huid!
Ik geef de primer een dikke 8, omdat ik het liefst helemaal af wil zijn van glanzende t-zone vooral de glanzende neus.

Beautyblacknesz

2 gedachtes over “Glimmende t-zone verminderen (glimmende gelaat)

Reactie

