Uniek idee om moeder te verassen voor moederdag!

Bij een pas online opgestarte kledinglijn ‘’Fenna kleding’’ heb ik gereageerd voor de functie gastblogger. In tussen tijd hebben ze op mijn mail gereageerd en ik kreeg als antwoord om een testblog te schrijven. Benieuwd wat er in de testblog staat? Ik kan wel verklappen dat het thema Moederdag is!

Uniek idee om moeder te verassen voor moederdag!

”Is het niet geweldig binnenkort is het Moederdag.  Dit keer wordt Moederdag gevierd op 8 mei. Het moment dat je je moeder een verwen dagje geeft of wat leuks als cadeau. Een paar weken zit je al voor te bereiden van wat voor leuk cadeau ga ik aan haar geven, wat voor heerlijk ontbijt ga ik maken en dan zit je te bedenken hoe wordt de huishoudelijke taken verdeeld.

De dagen naderen dichterbij en je begint te piekeren van wat je had verzonnen of het allemaal wel een uniek idee zal worden.

De dag is aangebroken en Moederdag kan beginnen. Je begint de dag met haar favoriete ontbijt op bed waar zij helemaal van geniet. Vervolgens geef je haar allemaal leuke cadeautjes. Wat je moet weten is, dat Fenna kleding bij deze categorie cadeautjes een handje mee kan helpen. Is het waar dat je moeder stoer en vrouwelijk tegelijkertijd is? De vrouw die weet wat ze wil en dit ook graag uitstraalt met haar stijl? Dan is Fenna kleding de beste keuze voor Moederdag en geweldige vrouw die deze leuke nieuws leest!

Nu dat je moeder zit te stralen met de kleding van Fenna is niet te vergeten nog de leuke huishoudelijke taken dat je nog moet doen. Oeps!”

Fenna kleding

Reactie

