Natural hair length check #1

Hello lezers,

Im still blogging, no worry!
Niet getreurd, na alle tentamens en mijn birthday gevierd te hebben.
Heb ik een nieuwe blog voor jullie met het onderwerp ” natural hair length check”

hair length check

Before 3 jaar geleden, was me haar echt de lengte tot in me nek….

Hair length check

Hair length check

After  2015/2016, is me haar helemaal tot over mijn schouders.

Hair length check 2015 Dec'

Hair length check 2015 Dec’

Hair length check 2016-07-07

Hair length check 2016-07-07

Had nooit verwacht met geduld dat mijn haar de lengte passeerde tot over mijn schouders. Goede haarverzorging en protective styles doen echt wonderen met je haar! Iedereen zei kroeshaar groeit niet zo snel?! Say what! Binnen 3 jaar groeit het over de schouderlengte.

Beautyblacknesz

Een gedachte over “Natural hair length check #1

Reactie

