Primark eyeshadow palette testen

PS.9.shade.eyepalette.

Twee weken geleden had ik mijn birthday gevierd!
Het was heel erg leuk, heb voor het eerst gepaintballd. Was gelijk een pijnlijke ervaring.
De eerste paar schoten waren gelijk raak in mijn nek… ūüė¶ …
Toch een leuke ervaring, omdat het de eerste keer was dat ik het kon meemaken met mijn meiden. Het leukste was, ik kreeg het als kado, bedankt voor de blauwe plekken!
Er waren meerdere kado’s, √©√©n ervan was deze leuke ” PS.. 9 shade eye palette ” van de Primark!

Mijn eerste vraag was, hoeveel pigment geeft het af? Ben je ook benieuwd?

Om dit goed uit te kunnen testen begon ik gelijk, om een oogschaduw look te cr√ęeren met de palette van de primark. Ik heb hier bij uit mijn losse hand the look gemaakt,
want het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid pigmentatie de oogschaduw afgeeft.

Zie hier de palette. Er zijn blauwe pijltjes aangegeven voor de kleuren dat ik heb gebruikt. De bovenste heb gebruikt over mijn ooglid en als highlighter, grijze kleur in mijn crease/arcadeboog en de onderste kleur heb ik verder ook aangebracht in mijn crease/arcadeboog. Dit zodat je een mooie overloop heb met de kleuren, door ook te blenden met je make up kwast.

PS.9.shade.eyepalette.
Toen ik het ging aanbrengen was ik al verrast, het geeft wat pigment af.
Zowel de lichte als donkere kleuren. The look ziet er glamoures uit en je ziet het duidelijk! Zowel op de foto’s als in het echt. Die dag kreeg ik nog complimenten over de make up look.

Verder heb ik foundation aangebracht dat ik heb gekregen bij een evenement, contour aangebracht met een stick van black opal(etos), mascara van pupa,  zwarte eyeliner, donker bruine wenkbrauwpotlood en een fuchsia lipliner gebruikt van de hema.

Zie hier de resultaten van mijn gehele gelaat;

PS.9.shade.eyepalette.

PS.9.shade.eyepalette.

PS.9.shade.eyepalette.

Heb jij al ervaring met de primark make up? Wat vindt jij ervan van de resultaat ” the look ”?
Laat mij het weten in de reactie, feedback is altijd welkom!

Beautyblacknesz

 

Quote of the day:

” Fake it till you make it ”

 

Een gedachte over “Primark eyeshadow palette testen

  1. Pingback: Herfst make up 2016 |

Reactie

