Double winged eyeliner black and white

double winged eyeliner black and white

Na een relaxed vakantie…
Heb ik inspiratie op gedaan, om een make up look op te nemen.
Met het thema ” Double winged eyeliner black and white ”.

Inspiratie heb ik opgedaan door middel van deze foto van instagram (@fiercesociety),
maar heb natuurlijk mijn eigen draai aangegeven.

2016-16-8--23-43-09

Mijn resultaat;

thema black and white

Double winged eyeliner black and white

Double winged eyeliner black and white

Double winged eyeliner black and white

Natuurlijk heb ik aangegeven dat ik een filmpje erover heb gemaakt,
wil je de gehele proces weten hoe ik deze look heb voltooid?
Op mijn kanaal staat er meer informatie over welke producten dat ik heb gebruikt.
KIJK MEE!!

Heb je genoten van het filmpje?
Laat mij het weten in de reactie, feedback is altijd welkom!

Beautyblacknesz

Reactie

