Shoplog primark #1

Primark shoplog 1#

Scholen zijn pas begonnen en heb wat geshopt voor school.
Niet te vergeten ook voor jullie, om paar spulletjes te testen.
Heeft te maken met lipsticks en de herfstkleuren.
Bij de verdere inhoud van dit blogpost geef ik een review over de lipsticks.
Benieuwd?

Tijdens het shoppen ben ik leuke spullen tegen gekomen
en vooral bij de primark.
Als eerste ben ik echt gaan kijken voor schoolspullen,
vervolgens kwam ik terecht bij de make up spullen.

Primark shoplog 1#

Heb 2 lipsticks gevonden voor de herfst,
omdat de lipsticks kleuren bevatten dat geschikt is voor de herfst.
Kijk mee met de review!

Zie hier de pigmentatie op de handrug.
Beginnen eerst wanneer het pas is aangebracht.

Primark shoplog 1#

Vervolgens is het uiteindelijk opgedroogd

Shoplog primark 1#

Als eerste heb ik de neutrale bruine tint aangebracht, omdat het ook wel geschikt is voor deze tijd naar de herfst periode toe.

primark shoplog 1#

De velvet matte lipstick crayon heeft een mooie denkende kleur.
De kleur blijft niet helemaal 100% de gehele dag zitten,
een product dat je moet blijven bijwerken.
Het is gemakkelijk smeerbaar.
De applicatie is een soort lipstick/potlood in één
en dat vind ik wel fijn werken.

Primark shoplog 1#

PS… SUPER MATTE liquid lipstick heeft een mooie denkende kleur.
De kleur blijft wel lang zitten, maar als het vochtig wordt moet je het wel even bijwerken.
Het niet gemakkelijk smeerbaar.
De applicatie is een soort grote lipgloss applicator
en dat vind ik niet fijn werken, omdat de applicator te groot is kan je niet goed binnen de liplijnen aanbrengen.

Mijn conclusie over de producten ” de velvet matte lipstick crayon ” is een mooie kleur, maar als je niet vaak de tijd heb om het bij te werken is het niet meer mooi van kwaliteit.
” PS… SUPER MATTE liquid lipstick is een super mooie kleur voor de herfst periode.
Is een product dat je mooi kan gebruiken voor speciale gelegenheden.

Wat vinden jullie van de lipsticks van de primark?

Verder ben ik ook trots op mijn nieuwe choker! Wat vinden jullie van de trend?
Ik ben er al helemaal fan van.

shoplog primark 1#

Beautyblacknesz

3 gedachtes over “Shoplog primark #1

  1. Pingback: Herfst make up 2016 |

Reactie

