Kroeshaar campagne #NOSTEREOTYPES

#NOSTEREOTYPES

Een tijdje heb ik van een productenlijn een campagne gezien op instagram
en dat van een haar productlijn ” ORS ”. Is een haar productlijn speciaal voor mensen met krullen/kroeshaar. Ben blij dat deze campagne is opgestart!
Waarom? Kijk verder om te zien wat de leuke campagne inhoud over kroeshaar en wat mijn inspiratie van was geworden! Er is weer een leuke filmpje opgenomen voor jullie.

De campagne is georganiseerd, om vrouwen niet te beoordelen via hun haar ” kroeshaar ” #NOSTEREOTYPES.

” Beautiful hair comes in all types . Not stereotypes. ”

Het is de bedoeling om te laten zien dat iedereen hun zichzelf mogen zijn natuurlijk.
Dat er niet alleen maar één type persoon bestaat, dat zal wel saai zijn…

Door de campagne ben ik geïnspireerd geraakt, want dit is ook gelijk mijn kans om mijn doel van het bloggen en youtube filmpjes te kunnen uiten op een andere manier.
Wilde graag veel informatie te verspreiden over kroeshaar en de verzorging van de donkere huid! Maar ook dat de donkere vrouwen/heren hun mooie kroeshaar laten zien. Laten zien dat het ook kan en dat het niet verborgen wordt voor niks.

Er zijn al veel activiteiten plaats genomen, om producten te kunnen verkopen voor kroeshaar op de evenementen en ik heb al een paar meegemaakt. Was zeker leuk om te zien en mee te doen.

Geweldige is het dat er ook een kapsalon is voor kroeshaar. Nee, maar echt kroeshaar te behandelen zonder chemische ingrediënten. Eindelijk uitgevonden dat de oplossing niet alleen is om te gaan straighten. Ik zie nu ook echt vooruit gang en ik hoop dat het nog meer kan uitbreiden en dat ik meer naturals zal mogen zien!

Voor verder uitleg bekijk mijn youtube-filmpje and enjoy, zie hier mijn inspireerde filmpje dat ik online heb gezet op youtube!

Laat een comment achter wat jullie ervaring is met kroeshaar?
En vindt je dat mijn doel is bereikt, zo nee? Verspreidt de positiviteit!

Beautyblacknesz

Reactie

