Herfst make up 2016

2016-28-9-17-56-29

Later dat verwacht is de blog post eindelijk online, nou kijk mee! De herfst is begonnen!! Dat sinds 22 september… De koudere dagen komen eraan met veel regenachtige weer. Om het toch op te vrolijken en niet aan de kou te hoeven denken, heb ik een make up look, speciaal om te dragen tijdens de herfstdagen. Er staat weer eens een leuke youtube filmpjes voor jullie klaar…. En en ik heb mijn primark pallet en lipstick weer gebruikt! Dus wil je graag budget proef make up aanbrengen? Kijk dan mee!

De look is gecreëerd met de kleuren dat te maken heeft met de herfst natuurlijk. We gaan de donkere oogschaduw tinten weer gebruiken, wat belangrijk is rond deze tijd, om alvast in de sfeer te komen hihii. Wat vinden jullie van het weer? Eindelijk blij met een beetje afkoeling of mocht het warm blijven…? Ik kies voor dat het warm mag blijven natuurlijk, want ik hou van de zon. Dat wordt dus nu niet meer jammer genoeg…
Nou verder met de make up look!

herfst make up 2016

herfst make up 2016

Daarnaast heb ik ook mijn favourite lipstick in het paars van de primark waarvan ik een preview heb beschreven(link) gebruikt in de look. Nog leuker is dat de de lipstick kleur de trend wordt deze herfst! Wat vindt jij ervan? Ik ben er al weg van, omdat ik van paars houd/mooi vind komt het voor mij goed van pas.

herfsst make up 2016

Verder ook nog de pallet van de primark(link) heb ik ook een review van. Ik was verrast wat voor pigment er toch vanuit kwam. Hieruit heb ik de mooie donker paars oogschaduw kleur gebruikt en gemixed met zwarte oogschaduw van de andere pallet, om het nog intenser te maken de oogschaduw. Heb het aangebracht in de vorm van een smokey eyes.

herfst make up 2016

Ik laat jullie niet langer wachten bekijk de youtube filmpje en raak geïnspireerd! En deel jullie ervaring;

Bedankt voor het kijken, laat een reactie/comment achter,
wat jullie vinden van de look?

herfst make up 2016

Beautyblacknesz

4 gedachtes over “Herfst make up 2016

Reactie

