Halloween 2016; Harley quinn make up

2016-13-10-23-19-36

Nog even 2 weken wachten en dan gaat de halloween dag beginnen.
Om goed voor te bereiden en in de sfeer te komen heb ik wat leuks voor jullie!
Als eerste wil ik ieder bedanken die mijn blog lezen en youtube filmpjes bekijken.
Vergeet niet comment achter te laten voor een leuke feedback,  is altijd welkom.
Ik laat jullie niet langer wachten om mijn eerste halloween make up te laten zien hihi…

Het was al een tijdje dat ik graag naar de film suicide squad wilde gaan en dat is ook gebeurd, wat een leuke film was het!!!

Mijn inspiratie bron voor de halloween make up, was natuurlijk van Harley quinn.
Heb weer eens een filmpje online gezet met de spannende sfeer van de halloween.
Wil je alvast in de sfeer komen? Kijk mee!

 

Hebben jullie genoten van het filmpje?!
Hoe gaan jullie naar de halloween bijeenkomsten?

x Beautyblacknesz

Reactie

