Jamsu methode? nieuwe baking? Flawless foundation?

2016-10-11-13-59-39

Na een week tentamens te hebben gehad zag ik al tijdje
wat nieuws op youtube… En werd tijd dat ik weer wat online gaat zetten op mijn leuke
blog! Nog mijn verontschuldigingen dat ik afgelopen week niks op mijn blog heb geplaatst, maar het was echt druk met mijn tentamenweek en heb ook eens mijn tentamens met een voldoende afgerond. Nou verder van wat ik heb gevonden op youtube?!
De”  Jamsu ” methode, is een Aziatische methode dat eigenlijk wordt uitgevoerd
met babypoeder en water om de make up/foundation flawless uit te laten zien, maar omdat ik natuurlijk donkere huid heb.


Heb ik een andere methode gebruikt van Jamsu, om een flawless foundation te
krijgen. Ik heb voor jullie getest of deze methode wel gaat werken!?…

In het filmpje wordt er uitgebreid verteld wat er gebeurd met de ” Jamsu ” methode en
voor welke huidtype het helemaal geschikt is. Ik vertel ook hoelang de make up mooi blijf
zitten met deze ” Jamsu ” methode.
Wil je weten hoe het is verlopen de komende 8 uur? Bekijk mijn leuke youtube filmpje voor de resultaat!

Laat een comment achter om mij en de anderen natuurlijk te laten wat jullie vinden van de ” Jamsu ” methode!
En zal jij het ook uitvoeren deze techniek? Laten we erover discussiëren in de comments!

Vergeet niet te abonneren op mijn youtubekanaal om als eerste bij te zijn bij mijn filmpjes en up to date te blijven.. Om het nog leuker te maken vergeet ook niet te liken als je de video leuk vindt en comment achter te laten wat je van de video vindt! En natuurlijk wat je vindt van de ” Jamsu ” methode.

Mijn mening is al verteld in de video ben benieuwd naar jullie mening, reacties en of jullie het ook gaan uitvoeren, omdat de foundation nu wel flawless uitziet. Ik zie jullie op mijn youtubekanaal ” Beautyblacknesz ”.

 

x Beautyblacknesz

2 gedachtes over “Jamsu methode? nieuwe baking? Flawless foundation?

Reactie

