Lipstick review milani vs SLEEK

2016-17-11-18-20-51

Vast zijn jullie bekend met de make up merk producten ” Milani ” en ” SLEEK ”.
Het is tijd om andere merken lipsticks te kunnen vergelijken.
Dit keer de milani vs SLEEK.
Welke lipsticks is fijner in gebruik en blijft voor een langere tijd zitten?
En nog andere bepaalde punten dat ik kritische heb beoordeeld.

Ik heb de twee lipsticks voor jullie goed bekeken op de bepaalde punten:

  • Presentatie van de product
  • Applicator
  • Dekking
  • Hoelang blijft het zitten overdag?
  • Kwaliteit vergelijken met de prijs

Hier geef ik de cijfers weer:

MILANI nr.32:

Milani Amore Matte Lip Creme EMOTION

  • Presentatie van de product: 8
  • Applicator: 6
  • Dekking: 8
  • Hoelang blijft het zitten overdag?: 7
  • Kwaliteit vergelijken met de prijs: 7

Gemiddeld: 7.2

SLEEK nr.1040:

sleek-matte-me-lip-gloss-1040-old-hollywood

  • Presentatie van de product: 8
  • Applicator: 7
  • Dekking: 6
  • Hoelang blijft het zitten overdag?: 6
  • Kwaliteit vergelijken met de prijs: 5

Gemiddeld: 6.4

In mijn youtube filmpje geef ik een beeld bij van de kwaliteit van de 2 lipsticks,
voor meer duidelijkheid waarom Milani gemiddeld één 7.2 heeft en de SLEEK 6.4:

Welke lipstick is jullie favoriet, welke zal jij gaan kiezen?

Vergeet niet om te abonneren op mijn kanaal, om als eerste de filmpjes online te zien.
Daarnaast laat een leuke reactie achter om te discussiëren over de producten, zodat we elkaar advies kunnen geven.

x Beautyblacknesz

 

Reactie

