Eyeliners van de Primark vs Action

2017-13-1-09-30-03

Ik heb paar weken geleden
één eyeliner gekocht van de Action,
omdat ik snel een eyeliner nodig had.
Vervolgens kwam ik op het idee,
om ook de eyeliner van de Primark te kunnen proberen(in het filmpje kom je erachter waarom).
Hierdoor heb ik een review van deze twee
eyeliners ‘Eyeliners Primark vs Action’.

 

Action eyeliner

2017-13-1-10-10-55

In het filmpje is de eyeliner van de action beter te zien.
De eyeliner van de action kost minder dan 1,-, wat zeker goedkoop is.
Alleen is de eyeliner niet zo dekkend, waardoor je graag meerdere lagen wilt aanbrengen,
maar dat gaat niet, omdat je meerdere lagen aanbrengt de eerste laag eraf gaat.
Het aanbrengen is daarnaast wel fijn! Je kan mooi een dunne lijn aanbrengen.

Cijfer: 5

Primark eyeliner

De eyeliner van de Primark kost 1,50 wel iets duurder,
maar is wel mooi dekkend. Gemakkelijk om aan te brengen
en brengt mooi een dunne lijn aan.

Cijfer: 7

Nog bedankt voor het stemmen op mijn poll!
Doordat er 100% gestemd is op ‘Goed’ gaat de blog header ook veranderd worden in mijn nieuwe logo. Ben je al benieuwd?!
Zie de resultaat van de poll stemmen:

2017-13-1-10-31-42

2017-13-1-10-33-44

x Beautyblacknesz

4 gedachtes over “Eyeliners van de Primark vs Action

Reactie

