5 minuten make up challenge

2017-25-1-17-33-31

Paar weken terug had ik op een andere blog van ‘J3nn reviews’.
Een challenge gezien van de 5 minuten make up challenge.
drie meiden dat de challenge aangingen.
Nadat ik het had gezien, dacht ik, ‘’Ik ga het wel halen binnen 5 minuten‘’.
J3nn reviews zei: ‘’Ik wacht op je filmpje‘’.
Toen bedacht ik me, waarom niet haha.

Ik begon om mijn filmpje in te plannen, deze maand nog ‘’ januari ‘’.
Februari heb ik andere leuke ‘’ valentijns ‘’ filmpjes voor jullie in petto!
Oeps, al wat verklapt hihi.

Nu verder waar het eigenlijk om draait de 5 minuten make up challenge.
Ik had de look natural gehouden. Een look wat ik dagelijks zal gaan dragen,
want dat is wat haalbaar moet zijn binnen 5 minuten!
Kijk je mee of het gelukt is?

X Beautyblacknesz

Reactie

