Black up blush .12

Black up blush .12

Eindelijk weer een blogpost dat online komt te staan!
Is toch wel beetje moeilijk, om tussendoor je studie
ook een mooie en leuke blogpost online te kunnen plaatsen.
Daarom is er deze week in plaats van één blogpost dat online
komt er juist twee! Dit omdat ik vorige week geen blogpost
online heb geplaatst, maar wel een leuke video op youtube.
Wil je weten wat?

In de vroege ochtend heb ik deze blogpost geschreven.
Zodat het als nog een beetje volgens de planning verloopt.
Ik hoop dat jullie begrip ervoor hebben x

Ik heb voor deze blogpost een leuke review over de
” blush black up .12 ”. Heb het gehaald bij de Douglas
en bij het kopen werd ik helemaal opgemaakt, om te zien
of de blush wel geschikt is voor mij en het natuurlijk mooi vindt staan.

Daarnaast is er nog verkooptechnieken dat ze nog meer producten
moeten verkopen en ik heb alleen gelaten om een mooie rode lipstick
te testen of het mooi past bij de blush. Vond het juist ‘too much’ !

Ben wel van mening dat: ” Bij de donkere huid vinden ze leuk, om
met veel kleuren te werken ” ! Bij de make up winkels. Wat vind jij ervan?

Vervolgens heb ik bij de valentijns make up look een andere kleur lipstick aangebracht met de blush, je kan daar een kijkje nemen op mijn blog om te zien hoe het eruit ziet met een volledige look.

Nou laten we beginnen met de review:

Hier is nog de verdere informatie van het pigment van de blush en hoe
het product van dichtbij eruit ziet:
Blush black up .12

2017-21-2-07-50-05

2017-21-2-07-51-21

Wat vinden jullie van het product?

x Beautyblacknesz

Reactie

