HEMA concealer pallet 2017

Zoals beloofdt nog een blogpost online deze week.
Jawel al de tweede! Aankomende weken heb ik aantal
reviews over een aantal make up producten en
probeer het zo af te wisselen met andere thema’s.
Kijk mee hoe de geweldige HEMA concealer pallet
te werk gaat!

De concealer pallet heeft vier kleuren, natuurlijk heb ik de concealer
pallet gekocht de variant voor de donkere huid.
Bekijk het filmpje om te weten hoe de dekking ervan is
en daarna om in de comments erover te discussiëren.

Laat in de comment achter wat je van de make up product vindt?!

x Beautyblacknesz

5 gedachtes over “HEMA concealer pallet 2017

  1. Hey Girl!
    You’re welcome darling! Ja inderdaad dat is zeker heel belangrijk ! Zo denk ik er ook over. Yessss Girl! Ik heb definitely wat nieuws geleerd😀😀😀😀 Mission complete zal ik dan zeggen😄

    Hugs and Kisses,
    Miss B. 💋

    Like

  2. Aaawh rhankyouu! Yes, HEMA concealer heeft toch wel kwaliteit en ik zelf gebruik doordeweeks alleen de concealer onder mijn ogen en zonder poeder en foundation. Is ook wel belangrijk om je gelaat te laten ademen hihii. Fijn om te horen dat je ook wat erbij heb geleerd! Dat is ook de bedoeling van mijn blog xxx

    Liked by 1 persoon

  3. Hey Girl!

    Ik heb deze concealer ook. Ik ben er heel tevreden mee. Ik gebruik hem alleen voor onder mijn ogen in de winter want voor de rest gebruik ik geen poeder of foundation. En voor ik gebruik hem voor mijn wenkbrauwen. Het is een leuke prijsje en mmoie tinten voor onze huidtint. Leuk om te zien waarvoor je de oranje kleur gebruik ik had geen flauw idee waarvoor het was! Lol!
    Girlllll Love your make up!
    Love it! Nice job!😍

    Hugz and Kisses,
    Miss B.💋

    Like

Reactie

